Bodo/Glimt møter Rosenborg og Tromsø i treningskamper. Laget har en tøff sesong i forkant, og disse kampene vil være viktig for å forberede seg på nye eliteseriemøter.

Hva skjer?

Bodo/Glimt spiller mot Rosenborg på Nordlandshallen torsdag 10. februar. Det blir en skikkelig godbit for fotballfansen, sier Runar Berg i Bodo/Glimt.

Hvorfor er dette viktig?

Disse treningskampene vil være viktig for Bodo/Glimt for å forberede seg på nye eliteseriemøter. Laget har en tøff sesong i forkant, og disse kampene vil være en god måte å teste lagets evner på.

Hva kommer neste?

Bodo/Glimt har flere kamper klare i februar. Laget spiller mot Mjølner og Tromsdalen 5. og 6. mars, og det jobbes med å få til en kamp mot Stålkam 20. februar.

DatoMotstanderSted
10. februarRosenborgNordlandshallen
17. februarTromsøSkarphallen
5. marsMjølnerNordlandshallen
6. marsTromsdalenNordlandshallen

Bodo/Glimt ligger nå på 2. plass i Eliteserien, med 70 poeng og en målforskjell på +57. Laget har scoret 85 mål og sluppet inn 28 mål denne sesongen. Neste kamp er mot Valerenga hjemme 5. juli 2026.