Bodo/Glimt vant 2-1 over Molde torsdag kveld og er klar for kvartfinale i NM. Andreas Helmersen og Sondre Auklend var begge på ballen da gjestene tok ledelsen 1-0.

Hva skjedde i kampen?

Bodo/Glimt tok ledelsen etter en drøy halvtimes spill. Emil Breivik utlignet for vertene da den andre omgangen var halvspilt.

Hva sier trenerne?

– Vi er unøyaktige og utålmodige, sier Bodo/Glimt-trener Kjetil Knutsen. Jeg er stolt over spillerne i mange av delene, men klart du er forbannet når du taper, sier Molde-trener Martin Falk.

Hva kommer neste?

Trekningen av kvartfinaler skjer på TV 2s NM-studio i etterkant av oppgjøret i Fredrikstad søndag klokken 20.00. Bodo/Glimt vil møte en av de andre kvartfinalistene, som inkluderer KFUM, Viking og Lillestrøm.

LagKampResultat
Bodo/GlimtMolde2-1
KFUMTromsø2-1
VikingBjarg3-0
LillestrømHamKam2-0