Bodo/Glimt taper mot Røde Stjerne i Champions League. Kampen endte 2-0 til Røde Stjerne, og Bodo/Glimt var ikke i stand til å skape noen større sjanser. Ulrik Saltnes sa etter kampen at laget ikke fortjente mer enn de fikk. Patrick Berg sa at laget ble for feige. Bodo/Glimt-spillerne ble tatt imot til en ellevill pipekonsert da de kom ut til oppvarming, og stemningen tok seg opp ytterligere da lagene entret matten. Røde Stjerne trykket Bodo/Glimt kraftig bakover i banen og rullet opp farligheter på løpende bånd. Kjetil Knutsen sa etter kampen at laget ikke skjønner motspillene deres og at de må tørre å ta ballen med seg. Bodo/Glimt ble totalt rundspilt i den første omgangen, og det var lenge siden laget hadde blitt så rundspilt. TV 2-ekspert Morten Langli sa at Bodo/Glimt hadde en skremmende omgang og at de aldri hadde kontroll på noen deler av kampen før pause. Bodo/Glimt-treneren Kjetil Knutsen sa at laget ikke er på nok til å stå frem og gjøre en god prestasjon. Fredrik Sjøvold felte Milson på svært klønete vis, og Bruno Duarte satte ballen i mål på straffespark. Jesper Mathisen sa at det var veldig lenge siden Bodo/Glimt hadde blitt så rundspilt som de ble nå, og at de makter det rett og slett ikke.
Oppsummering
Bodo/Glimt taper mot Røde Stjerne i Champions League
Bodo/Glimt taper mot Røde Stjerne i Champions League. Les om kampen og hva spillerne og treneren sa etter nederlaget. Bodo/Glimt var ikke i nærheten av å dominere
Bodo/Glimt Hub